ניווט ספורטיבי לעובדים

מנהלים חברה או משרד? מחזיקים עובדים? אתם בוודאי מעוניינים להעניק לעובדיכם חוויה מגבשת, מעצימה, מחדירת מוטיבציה וכיפית, שתשבור את השגרה ותהיה מרעננת. בין אם אתם בהייטק, באקדמיה, במכירות, או בכל תחום עיסוק אחר – פעילות גיבוש לעובדים שאנו מציעים מתאימות לכל קהל. אין מי שלא מתחבר לחוויה מסעירה בטבע, כאשר היא מועברת לו בצורה מרתקת ומדויקת ובאופן המתאים ביותר לקבוצתו.
פעילות גיבוש לעובדים – לצוותים קטנים וגדולים
מוסדות וארגונים רבים כבר נהנו משירותינו. אנשים שרגילים לחיות בין ארבעה קירות, בתוך משרד, הדהימו את עצמם, כשהתגלו אצלנו כחיות שטח נלהבות, בעלות יצר תחרותי אמיתי. צוותי עובדים, ועדים ומנהלים, כולם חוו פעילויות לחברות של נביגו כנקודת מפנה, בה האווירה בקבוצה השתנתה כליל! מלבד העובדה שרבים גילו בעצמם כישורי ניווט, צחקו מכל הסיטואציה ונהנו ביחד – כל הצוות עבריום גיבוש מחלקתי ונהנה מחוויה הרפתקנית ועמוקה.
גיבוש עובדים באמצעות ניווט – מה זה תורם למשתתפים?
אנו מציעים לעובדים ניווט חווייתי במסלולים, לפי מטרות. פעילות גיבוש לעובדים, האתגרית של הניווט מביאה לידי ביטוי את היצר התחרותי והצורך ההישרדותי שלנו, כמו גם את הרצון להצליח ולהיות מתוגמל. כל אלה ממנפים את העבודה לגבהים חדשים. על המשתתפים לתכנן ולבצע, להסתובב בשטח ולהיות דרוכים, להיעזר ברמזים ובכלים וכך להתקדם כל פעם לנקודה הבאה. הפעילויות שלנו משלבות גיבוש חברתי עם תחכום ויצירתיות והופכות את המסע של עובדיכם לחוויה מהסרטים. עוד על משחקי ניווט.
פעילויות לחברות עם מסלולים מותאמים אישית ללקוחות
הכנת המסלולים נעשית בדקדקנות. לכל פעילות גיבוש לעובדים מוקצה פרוייקטור מיוחד, אשר בודק את השטח לעומק ודואג שהכל יסתדר כמתוכנן, באופן חלק. בזכות מיומנותנו וניסיוננו הרב בתחום, אנו דואגים לכך שהמפות והעזרים יוכנו במקצועיות, תוך הקפדה על רמה גבוהה של דיוק והדפסה. כך אנו בונים לצוות העובדים שלכם את המסלול המושלם והמתאים ביותר עבורם.
אנו מארגנים מגוון רחב של פעילויות לחברות מסוג ניווטים בשטח:
• ניווט תחנות לפי מסלול
• ניווט על פי כתב חידה
• ניווט על פי זיכרון
• הכוונה על פי רמזים, ללא מפה
• איסוף תחנות חופשי לפי ניקוד
ועוד ועוד...